Otsikko
Milloin Annastina voisi viettää nimipäivää? Olemme viettäneet sitä Annan päivänä

Kysytty

Milloin Annastina voisi viettää nimipäivää? Olemme viettäneet sitä Annan päivänä

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Annastina nimelle ei suoraan löytynyt nimipäivää virallisista nimipäiväluetteloista. Nimen Anna nimipäivä on suomalaisessa almanakassa 9.12. Nimeä Stina ei löydy suomalaisesta nimipäiväluettelosta, mutta ruotsalaisessa Stinan nimipäivä on 24.7. Voitte juhlistaa Annastinaa vaikka molempina päivinä! Internetistä löytyy myös yksityishenkilön ylläpitämä ”Erikoiset nimipäivät”-luettelo (http://www.etunimet.net/nimipaiva.html), jossa nimen Annastiina nimipäiväksi on merkitty 9.12.