Mille kielille Leena Lehtolaisen kirjoja on käännetty?

Kysytty

Mille kielille Leena Lehtolaisen kirjoja on käännetty?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomalaisen Kirjallisuuden Seuran käännöstietokannan http://dbgw.finlit.fi/kaannokset/ mukaan Leena Lehtolaisen kirjoja on käännetty seuraaville kielille:

albania, armenia, englanti, espanja, heprea, hollanti, italia, kiina, kreikka, latvia, norja, portugali, puola, ranska, ruotsi, saksa, tanska, tšekki, turkki, ukraina, unkari, venäjä, viro

9 ääntä

Kommentit

Mitkä Leena Lehtolaisen kirjat on käännetty Kreikaksi?
Olisin kiinnostunut tietämään mitä kaikkea on yleensäkään käännetty Suomesta Kreikan kielelle.