Millaisia e-kirjavaihtoehtoja olisi tarjolla vanhuksille?Vanha herra on käyttänyt jonkunlaista aikaisemmin, mutta ei osaa tarkemmin selittää millaista…

Kysytty

Hei!
Millaisia e-kirjavaihtoehtoja olisi tarjolla vanhuksille?Vanha herra on käyttänyt jonkunlaista aikaisemmin, mutta ei osaa tarkemmin selittää millaista. Lukulaitteeksi sitä kuvaili.
Itse ei pääse kirjastoon. Jos tilanteeseen löytyy jokin ratkaisu, onko teillä kotiinkuljetusta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Haminan kirjastolla on äänikirjoja tai varsinaisia nettiselaimessa, tablettilaitteilla, älypuhelimilla sekä kannettavilla tietokoneilla ja pöytäkoneilla luettavia e-kirjoja. Mahdollista on myös saada  tunnukset Celia-kirjastoon, jonka kautta voi kuunnella kirjoja. Celiaan voi tunnukset saada henkilö, jonka on vaikea lukea lukivaikeuden, vamman tai sairauden aiheuttaman lukemisesteen vuoksi.

Fyysisiä äänikirjoja voidaan toimittaa kirjaston kotipalvelun kautta.

Otatko yhteyttä, tai voit myös pyytää asiakkaan omaista ottamaan yhteyttä suoraan Haminan kirjastoon: 040-1991 310 tai kirjasto@hamina.fi

https://www.kyyti.fi/kirjastot/haminan-paakirjasto