Otsikko
Miksi vanhoissa toimistokulmapöydissä on kulmassa monttu (kuvaputki)näytölle? Nykyisinhän näyttöä halutaan ergonomiasyistä korottaa, eikä suinkaan madaltaa.

Kysytty

Miksi vanhoissa toimistokulmapöydissä on kulmassa monttu (kuvaputki)näytölle? Nykyisinhän näyttöä halutaan ergonomiasyistä korottaa, eikä suinkaan madaltaa.

Vastaus

Vastattu

Varmaankin pöydät ovat ajalta ennen nykyisiä ohuita näyttöjä ja läppäreitä.

Vuonna 2001 Tivi lehti uutisoi litteiden näyttöjen olevan yleistymässä, koska niiden hinnat olivat lähteneet laskuun.

Kesti kuitenkin vielä 10-15 vuotta, kunnes kuvaputkinäytöt muuttuivat ylen harvinaisiksi konttoreissa.