Miksi Vaahteramäen Eemeli -lastenlaulussa lauletaan: On hyvä ettei Eemeleitä ole enemmän? Tarkoittaako se, että kukaan, joka tuntee Eemelin, ei tunne toista…

Kysytty

Miksi Vaahteramäen Eemeli -lastenlaulussa lauletaan: On hyvä ettei Eemeleitä ole enemmän? Tarkoittaako se, että kukaan, joka tuntee Eemelin, ei tunne toista samanlaista tapausta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olettaisin sen tarkoittavan sitä, että Eemeli on niin villi viikari, että  arvellaan, ettei hänen kaltaisiaan ole muita.