Miksi tämä sivusto ilmoittaa aina "Ohjelmavirhe. Ole hyvä ja yritä uudelleen." kun haun jotain teosta klikkaa.

Kysytty

miksi tämä sivusto ilmoittaa aina "Ohjelmavirhe. Ole hyvä ja yritä uudelleen." kun haun jotain teosta klikkaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pyydämme tarkennusta, missä tilanteessa ko. ilmoitus tulee.

Eduskunnan verkkopalvelujen palautelomake - Anna palautetta - löytyy www.eduskunta.fi -sivun oikeasta ylälaidasta.

Eduskunnan kirjaston tietopalvelu auttaa dokumenttien löytämisessä. Yhteystiedot ovat edellä mainitulla palautesivulla.