Korttini katosi, sain kirjastosta uuden ja sanottiin että vanhan kortin salasana toimii verkkopalvelussa, mutta enpä pääsekään kirjautumaan, siis ei huoli…

Kysytty

Korttini katosi, sain kirjastosta uuden ja sanottiin että vanhan kortin salasana toimii verkkopalvelussa, mutta enpä pääsekään kirjautumaan, siis ei huoli aiempaa salasanaa

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Salasanan tosiaan pitäisi toimia. Mutta kun ei toimi, niin voisitko käydä uudelleen kirjastossa, että saat toisen salasanan. Salasana on aina henkilökohtainen eikä virkailija näe sitä mistään tiedostosta.
Ota mukaan kirjastokorttisi ja kuvallinen henkilöllisyystodistus.