Miksi seuraavaa kirjaa ei voi varata? Eikö se ole vielä kirjaston valikoimassa vai mistä asia johtuu? Kuka menestyy ja miksi? / [Malcolm Gladwell ; suomennos:…

Hei,

Kuka menestyy ja miksi? / [Malcolm Gladwell ; suomennos: Carla-Rose Häkkinen]

23.11.2010

HelMet-verkkokirjastosta käy ilmi, että tällä vastaushetkellä yhtään kirjan kappaletta ei ole vielä lisätty järjestelmään. Kun kirjan ensimmäinen kappale ilmestyy sinne, varauksen pystyy jo tekemään. Arvelisin, että se tapahtuu luultavasti piakkoin, sillä hankintajärjestelmä kertoo, että kirjat ovat saapuneet Helsingin kaupunginkirjaston hankintaosastolle. En pysty sanomaan tarkkaa aikataulua, mutta voit seurata HelMetistä, milloin ensimmäinen nide ilmestyy sinne, jotta ehdit ensimmäisten joukossa tekemään varauksen.