Miksi en saa enää lainaushistoriaani näkymään? Palvelua ei pysty asentamaankaan. Aikaisemmin minulla mielestäni sellainen oli, enkä sitä ainakaan tahallani ole…

Kysytty

Miksi en saa enää lainaushistoriaani näkymään? Palvelua ei pysty asentamaankaan. Aikaisemmin minulla mielestäni sellainen oli, enkä sitä ainakaan tahallani ole poistanut.

Vastaus

Vastattu

Järvenpään kirjastosta kerrottiin, että vanhassa verkkokirjastossa lainaushistoria tosiaan oli, mutta uuden Kirkes-Finna-sivuston lainaushistoria on vasta kehitteillä.