Miksi Cristal Snow aakkostetaan CRI, eikä SNO? (Kuitenkin esim. Rosa Liksom, joka myös on taiteilijanimi, aakkostetaan LIK, ei ROS)

Kysytty

Miksi Cristal Snow aakkostetaan CRI, eikä SNO?
(Kuitenkin esim. Rosa Liksom, joka myös on taiteilijanimi, aakkostetaan LIK, ei ROS)

Vastaus

Vastattu

Rosa Liksomin nimessä Liksom on tulkittu sukunimeksi. Cristal Snow'n taiteilijanimeä taas on pidetty yhtenäisenä kokonaisuutena.

3 ääntä

Kommentit

ASIASANOITUKSEN linkki "Liksom Rosa" ei toimi.