Miksi Alyxandra Harveyn Drake Chronicles sarjasta on vain osat 1, 2, ja 4? Onko mahdollista saada myös osa 3 Blood Fleud?

Kysytty

Miksi Alyxandra Harveyn Drake Chronicles sarjasta on vain osat 1, 2, ja 4? Onko mahdollista saada myös osa 3 Blood Fleud?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Huomasimme itsekin tämän puutteen, kun Harveyn uusin kirja, Haunting Violet, tuli kirjastoon. Drake Chroniclesin puuttuva osa on siis jo tilauksessa. Kirjat tilataan yleensä meille toimittajan tarjoamasta valikoimasta ja ikävä kyllä toimittaja ei aina johdonmukaisesti tarjoa kaikkia sarjan osia, ja puutteiden huomaaminen on välillä vaikeaa.

Näistä syistä johtuen Espoossa on tästä keväästä alkaen keskitetty fantasian valinta asiantuntijaryhmälle, koetamme olla tarkempina. Meillä on oma blogi osoitteessa www.fantasiaespoo.fi ja Facebook-sivu https://www.facebook.com/fantasiaespoo , tervetuloa seuraamaan!