Mikähän on elossa olevan siirtoväestön lukumäärä nyt? Valtiotieteen tohtori Leo Paukkusen tutkimuksen mukaan oli vuoden 1996 lopussa elossa 140482 henkeä? …

Kysytty

Mikähän on elossa olevan siirtoväestön lukumäärä nyt? Valtiotieteen tohtori Leo Paukkusen tutkimuksen mukaan oli vuoden 1996 lopussa elossa 140482 henkeä?
Tässä tutkimuksessa on myös läänikohtainen jakautuma.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pahoittelut vastauksen viivästymisestä. Tilastokeskuksen kirjaston mukaan tällaista tietoa ei tilastoida, eikä asiaa muutakaan kautta valitettavasti saatu selville.