Mikähän kirja on kyseessä? Kertoo naisesta, jolla on erittäin läheinen ja intiimi suhde veljeensä. Veli hyppää tarkoituksella järvessä olevaa kiveä päin pää…

Kysytty

Mikähän kirja on kyseessä? Kertoo naisesta, jolla on erittäin läheinen ja intiimi suhde veljeensä. Veli hyppää tarkoituksella järvessä olevaa kiveä päin pää edellä, koska ei kestä kielletyn rakkauden tuomaa ahdistusta. Veli ei kuitenkaan kuollut vaan vammautui muistaakseni jotenkin. Luin tämän kirjan joskus vuonna 2009 ja se on jäänyt kummittelemaan mieleeni.

Vastaus

Vastattu

Mieleen kummittelemaan jäänyt kirja lienee Inka Nousiaisen Arvaa ketä ajattelen (WSOY, 2007).

https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno%253Aateos_58849