Sisarkateus - löytyykö romaaneja, jotka käsittelisivät sitä, miksei tietokirjojakin, psykologiaa tai elämäntaito-oppaita?

Kysytty

Sisarkateus - löytyykö romaaneja, jotka käsittelisivät sitä, miksei tietokirjojakin, psykologiaa tai elämäntaito-oppaita?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sisarkateutta käsitteleviä romaaneja:
Atwood, Margaret: Sokea surmaaja (Otava, 2000)
Aumasto, Marjaana: Ilvesnainen (Kirjayhtymä, 1998)
Cordel, Sara: Varjoelämää (Otava, 1999)
Forsgren, Carita: Perintö (Otava, 2012)
Hämeen-Amttila, Virpi: Marionetit (Otava, 2013)
Paavilainen, Ulla-Maija: Sokerisiskot (Otava, 2008)
Rask, Regina: Ei millään pahalla (Otava, 2002)
Sellers, Susan: Vanessa & Virginia (Into, 2013)

Tietokirjoja:
Apter, Terri: Sisarsolmu (Arkki, 2007)
Kaulio, Pia: Sisaruus : rakkautta, vihaa, kateutta (Minerva, 2006)
Parker, Jan: Sisarussuhteet : kilpailua ja rakkautta (Otava, 2004)