Löytyykö The Delany Sisters' Book of Everyday Wisdom -kirjaa (Sarah and A. Elizabeth Delany with Amy Hill Hearth) suomennettuna? Heiltä on kaksi muutakin…

Kysytty

Löytyykö The Delany Sisters' Book of Everyday Wisdom -kirjaa (Sarah and A. Elizabeth Delany with Amy Hill Hearth) suomennettuna? Heiltä on kaksi muutakin kirjaa, mitkä myös kiinnostaisivat.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teoksia ei ole suomennettu. Heistä on kyllä Suomeenkin päätynyt elokuva Meidän tarina, Lynne Littmanin ohjaus vuodelta 1999.