Mikä runo? .. se on kuin linnunlaulu keväällä. .... Huomaat, että on laulu on vaiennut ja hiljaisuutta on kestänyt jo kauan... Nämä sanat muistan runosta...

Kysytty

Mikä runo?
.. se on kuin linnunlaulu keväällä. ....
Huomaat, että on laulu on vaiennut ja hiljaisuutta on kestänyt jo kauan...

Nämä sanat muistan runosta...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kukaan vastaajistamme ei ikävä kyllä muistanut kyseistä runoa. Runon kuvasto voisi viitata myös muistovärssyyn.

Jos joku lukijoistamme muistaa kyseisen runon, niin vastauksen voi laittaa kommenttina tämän vastauksen alle.