Otsikko
Mikä runo alkaa sanoilla: " Elonkankaassa lankaa monta, arkiharmaata lohdutonta. Voi joskus sattua kultainen raita, niin pieni ja kaita?"

Kysytty

Mikä runo alkaa sanoilla: " Elonkankaassa lankaa monta, arkiharmaata lohdutonta. Voi joskus sattua kultainen raita, niin pieni ja kaita?"

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Välitimme kysymyksesi eteenpäin, valtakunnalliselle kirjastoammattilaisten sähköpostilistalle. Ehkäpä joku kollega jossakin päin Suomea muistaisi runon. Ilmoitamme mikäli saamme sieltä vastauksen.

Vai muistaisikohan joku palvelumme lukijoista?