Missä Rakel Liehun runossa on sininen vaate, joka tuulessa liehuu ja onko vielä kuivumassa narulla...?

Kysytty

Missä Rakel Liehun runossa on sininen vaate, joka tuulessa liehuu ja onko vielä kuivumassa narulla...?

Vastaus

Vastattu

Hei,

Kyseessä on alun perin Ihmisen murhe on yhteinen -teoksessa (WSOY, 1974) ilmestynyt runo. On julkaistu myös ainakin runokokoelmassa Runot 1974-1997 (s. 68). Alkusanat kuuluvat "Ei lintua kivitetä".