Mikä on Viikinmäkeä lähin aukioleva kirjasto johon otetaan vastaan lahjoituskirjoja n. 20 kpl m.m.Paasilinnaa, Päätaloa y.m.

Kysytty

Mikä on Viikinmäkeä lähin aukioleva kirjasto johon otetaan vastaan lahjoituskirjoja n. 20 kpl m.m.Paasilinnaa, Päätaloa y.m.

Vastaus

Vastattu

Viikinmäkeä lähellä olevia kirjastoja ovat esimerkiksi Arabianranta, Malmi, Oulunkylä ja Pukinmäki. Lahjoituksia ei automaattisesti siirretä kirjastojen kokoelmiin, vaan tätä pohditaan kirjakohtaisesti. Helsingin kaupunginkirjastoilla ei enää ole kunkin kirjaston omaa kokoelmaa, vaan yksi kaikille kirjastoille yhteinen kokoelma. Lisää tästä kellutusjärjestelmästä näistä linkeistä:

Kirjastojen kierrätyshyllyihin voi myös jättää hyväkuntoista aineistoa.