Otsikko
Mikä on suomeksi lainaus Hamletista, 1. näytös, 3. kohtaus: "Neither a borrower nor a lender be"?

Kysytty

Mikä on suomeksi lainaus Hamletista, 1. näytös, 3. kohtaus:
"Neither a borrower nor a lender be"?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Shakespearen näytelmästä Hamlet on useita suomennoksia, joita on hyvin saatavilla esimerkiksi pääkaupunkiseudun HelMet-kirjastoista. Paavo Cajanderin käännös on vanhin. Muita suomentajia ovat ainakin Yrjö Jylhä, Eeva-Liisa Manner ja Veijo Meri.