Mikä on sen kauhu/jännitysromaanin nimi, joka on kirjoitettu v. 2000-2002? Kirja kertoo miespuolisesta "ihmisestä", joka (avustajansa kanssa) kaappaa ihmisiä…

Kysytty

Mikä on sen kauhu/jännitysromaanin nimi, joka on kirjoitettu v. 2000-2002?
Kirja kertoo miespuolisesta "ihmisestä", joka (avustajansa kanssa) kaappaa ihmisiä ja vie heidät syrjäiselle maatilalle lihotettaviksi kuin porsaat. Ja lopulta syö heidät. Tämä "ihminen" paljastuu jossain välissä kirjaa "ulkoavaruuden olioksi", jonka erottaa ihmisistä ylipitkät raajat.
Muistaakseni kirja sijoittuu Brittein saarille, ja kirjoittaja on englanninkielinen.

Joo, ei mikään helppo kysymys, mutta jos joku muistais?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on todennäköisesti Michel Faberin teos: Lihaa ja verta. Takakannen kuvausta: "Puoleensavetävä Isserley poimii kyytiinsä miehiä Skotlannin ylänköteillä. Miesten pitää olla hyvännäköisiä ja yksin. Aivan tavallisesta iskemisestä ei kuitenkaan ole kysymys - eikä Isserley ole aivan tavallinen tyttö tästä maailmasta..."