Mikä on numeroni, jolla haen Kaupunginkirjastosta varaamiani teoksia, kiitos?

Kysytty

Mikä on numeroni, jolla haen Kaupunginkirjastosta varaamiani teoksia, kiitos?

Vastaus

Vastattu

Kun varaamasi teos on noudettavana, sinulle tulee viesti (valintasi mukaan joko tekstiviestinä tai sähköpostina), jossa varauksen noutonumero näkyy. Numero on asiakaskohtainen eli se pysyy aina samana.

Jos sinulla on lisää kysyttävää, olethan yhteydessä Jyväskylän kaupunginkirjaston asiakaspalveluun p. 014 266 4123 tai chat-neuvontaan verkkosivulla www.keskikirjastot.fi.