Mikä on laulun nimi? Sitä esitti ainakin tanssipaikoilla 70-luvulla yhtye Oiva Lampinen (Ami &Olli)? Sanat menevät suurinpiirtein näin: ....aika virtaa aina…

Kysytty

Mikä on laulun nimi? Sitä esitti ainakin tanssipaikoilla 70-luvulla yhtye Oiva Lampinen (Ami &Olli)?
Sanat menevät suurinpiirtein näin:
....aika virtaa aina uomassaan, lastu laineilla on vaan,oljenkorsi eilisen alle painunut on veen....
Aika on eessä näin ihmisen, aika on väisty en, halusit näin tään päättyvän, hyvästi siis sua ymmärrän...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappale voisi olla "Aika on". Sen sävelsivät Ami Varjo ja Olli Heino ja sanoitti Pertti Reponen. Oiva Lampinen yhtyeineen julkaisi kappaleesta levytyksen vuonna 1980 LP:llään Potretti. Sittemmin se on julkaistu myös kokoelmilla Kesähitit ja Lavojen suosikit.