Otsikko
Mikä on lastenohjelman nimi missä mies pojan ja tytön kanssa rakentaa kulkupelin, ja vie lopuksi päiväkodin pihaan jossa lapset saavat leikkiä sillä. Noin 2010…

Kysytty

Mikä on lastenohjelman nimi missä mies pojan ja tytön kanssa rakentaa kulkupelin, ja vie lopuksi päiväkodin pihaan jossa lapset saavat leikkiä sillä. Noin 2010 luvulla

Vastaus

Vastattu

Yle arkiston tietopalvelusta vastattiin näin;

Mahtaisiko kyseessä olla ohjelma "Hyvän kierrättäjät", jonka jokaisessa jaksossa juontaja rakentaa vanhasta tavarasta lasten kanssa erilaisen kulkupelin, jonka he lopulta vievät päiväkodin lapsille testaukseen. Ohjelmasarjaa on esitetty Ylen kanavilla vuosina 2012-2019 ja se on myös tällä hetkellä katsottavissa Areenassa.