Mikä lasten ohjelma tuli n.2005-2010 pikkukakkosen jälkeen, jonka tunnarissa tyttö ja poika juoksee kerrostalon portaita ylös ja samalla kuvataan kerrostalon…

Kysytty

Mikä lasten ohjelma tuli n.2005-2010 pikkukakkosen jälkeen, jonka tunnarissa tyttö ja poika juoksee kerrostalon portaita ylös ja samalla kuvataan kerrostalon valkeaa ikkuna seinää 😅 lopuksi tunnarissa tyttö ja poika tulevat ukin tai isänsä luo jolla on kirja kädessä josta ohjelma alkaa.

Vastaus

Vastattu

Välitimme kysymyksesi eteenpäin, valtakunnalliselle kirjastoammattilaisten sähköpostilistalle, ehkä joku kollega jossakin päin Suomea muistaisi kyseisen ohjelman! Palaamme asiaan mikäli vain saamme sieltä vastauksen! Vai muistaisikohan kukaan palvelumme seuraajista kyseistä ohjelmaa?

2 ääntä

Kommentit