Otsikko
Mikä on edullisin tapa kiehauttaa puoli litraa vettä? Vedenkeitintä olen sellaisena pitänyt, mutta eriäviä näkemyksiä on viime aikoina tullut vastaan.

Kysytty

Mikä on edullisin tapa kiehauttaa puoli litraa vettä? Vedenkeitintä olen sellaisena pitänyt, mutta eriäviä näkemyksiä on viime aikoina tullut vastaan.

Vastaus

Vastattu

hieman asiaa googlailemalla lähinnä vahvistuu mielikuva, että vedenkeitin on energiatehokkain vaihtoehto. Toki vertailun tarkkuus riippuu kotona käyttämistäsi laitteista, eli pitää verrata omaa liettä ja omaa vedenkeitintä. Esimerkiksi induktioliesi on parempi kuin perinteinen tai kaasuliesi. Tässä on esimerkiksi linkki juttuun, missä todetaan induktiolieden ja emaliastioiden paremmuus vedenkeittimeen verrattuna.

https://lahiomutsi.fi/2022/05/12/vanha-emalipannu-induktioliedella-voit…