Mikä mahtaa olla kuvan esine, ja mikä on ollut käyttötarkoitus ja milloin valmistettu?? Entä arvo??

Kysytty

Mikä mahtaa olla kuvan esine, ja mikä on ollut käyttötarkoitus ja milloin valmistettu??
Entä arvo??

Liitetiedostot

Vastaus

Vastattu

Hei,

Kyseessä näyttäisi olevan injektioruisku. Todennäköisesti 1800-luvulta. Hintaa emme voi kuvan perusteella arvioida. Todennäköisesti korkeintaan joitain kymppejä. Tarkemman arvion saat esimerkiksi antiikkiliikkeestä.