Otsikko
Mikä ihme on tämä esine, jonka löysimme setäni tavaroiden joukosta?

Kysytty

Mikä ihme on tämä esine, jonka löysimme setäni tavaroiden joukosta?

Liitetiedostot

Vastaus

Vastattu

Ihan samanlaisen esineen kuvaa ei löytynyt, mutta rakenteensa perusteella esine voisi olla vähän hienompi, pöydällä pidettävä tupakansytytin. Kivinen osa voisi olla polttoainesäiliö, lisäksi esineessä on nappula, jota painetaan ja mekanismi, joka iskee kipinää.

Samankaltaisia esineitä löytää, kun laittaa Googlen kuvahakuun "antique cigarette lighters".