Olisikohan nuo Playstation 4 virtuaalilasit tulossa kirjastoon tai jopa lainattavaksi?

Kysytty

Olisikohan nuo Playstation 4 virtuaalilasit tulossa kirjastoon tai jopa lainattavaksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

PlayStation VR-virtuaalilasit ovat meillä Lahden kaupunginkirjastolla hankintalistalla, mutta toistaiseksi niitä ei ole vielä hankittu. Tullessaan lasit tulisivat käytettäväksi pääkirjaston musiikkiosaston pelihuoneessa (http://lastukirjastot.fi/106339/fi/articles/lahden-musiikkiosaston-peli…). Lainattavia kappaleita ei ainakaan näillä näkymin ole tulossa.