Otsikko
Mikä laulu ja löytyisikö siihen jostain nuotti? Naislaulaja laulaa, kertosäe: "Älä kadota, älä kadota aikaa. (Älä vajoa, älä vajoa uudestaan.)" Suluissa…

Kysytty

Mikä laulu ja löytyisikö siihen jostain nuotti? Naislaulaja laulaa, kertosäe: "Älä kadota, älä kadota aikaa. (Älä vajoa, älä vajoa uudestaan.)" Suluissa olevista sanoista en ole aivan varma.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä laulua ei ole tunnistettu. Alla olevassa blogissa sanat ovat otsikkona Scandinavian Music Groupin Valmis-kappaleen sanoille, mutta kysymiäsi sanoja ei kappaleessa ole:
http://maailmanauraa.blogspot.fi/2014/03/ala-kadota-aikaa-ala-vajoa-uud…

Prinsessan testamentti: lauluja huumeiden uhreilta (säveltänyt ja sovittanut Matti Rag Paananen) -levyllä on kappale nimeltä Älä kadota elämää, mutta senkään sanoitus ei täsmää.

Tunnistaisiko joku lukijoista laulun?

2 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Kyseessä on kappale Veljeni, jonka esittää Anna Kokkonen. Löytyy Anna Kokkosen levyltä Salainen puutarha (2014). Taitaa olla niin tuore kappale ettei nuotteja kappaleeseen vielä ole.

http://www.annakokkonen.com/

Täältä ne Anna Kokkosen Veljeni-kappaleen sanat löytyvät:
https://www.facebook.com/annakokkonen.music?fref=ts

VELJENI
(säv. & san. Anna Kokkonen)

Katvehessa lehmusten on piilossa vieras tie
Halki synkän metsän harhaan veljeni nuoren vie

Maata vasten langenneena veljeni painautuu
Peilityynen järven pintaan katumus heijastuu

Älä kadota, älä kadota aikaa
Älä vajoa, älä vajoa uudestaan
Sua odotan, sua odotan aina
Älä unohda, et unohtaa saa

Sisko viimein veljen löytää, itkee hän luona tien
Vilpitön on sydämensä, veljeni kotiin vien

Älä kadota, älä kadota aikaa
Älä vajoa, älä vajoa uudestaan
Sua odotan, sua odotan aina
Älä unohda, et unohtaa saa