Etsin esittäjää ja kappaleen nimeä lauluun, jonka sanat menevät näin: Rakastan, jokaista päivää rakastan niin elämää. Täyttyneen luulen unelman josta niin mä…

Kysytty

Etsin esittäjää ja kappaleen nimeä lauluun, jonka sanat menevät näin: Rakastan, jokaista päivää rakastan niin elämää. Täyttyneen luulen unelman josta niin mä kerran haaveilin jne.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseinen laulu on Anneli Pasasen esittämä Rakastan jokaista päivää. Laulu löytyy seuraavilta Anneli Pasasen levyiltä:
Rakastan jokaista päivää (1977), lp-levy ja kasetti
Parhaat (2004), cd-levy