Löytyykö Laila Kinnusen kappaleeseen Kun jostain kirjasta nuotit?

Kysytty

Hei! Löytyykö Laila Kinnusen kappaleeseen Kun jostain kirjasta nuotit?

Vastaus

Vastattu

Kappaleen "Kun", alkuperäiseltä nimeltään "Du", on säveltänyt Bo Nilsson. Alkuperäisen sanoituksen on tehnyt Cornelis Vreeswijk ja suomenkielisen sanoituksen Juha Vainio. Se alkaa: "Kun sua katselen". Laulu sisältyy esimerkiksi seuraaviin nuotteihin (sanat, melodia ja sointumerkit):

Suklaasydän : piikkikorot ja ihanat iskelmät (F-Kustannus, 2011)

Elämää ja erotiikkaa : Junnun parhaat (F-Kustannus, 2005)

Sanojen takana Junnu Vainio : 80 Juha Vainion laulua (Warner/Chappell Music Finland, 1998)