Mikä lastenkirja? Olen lukenut joskus 80-luvulla lasten satukirjan, josta muistan vain hyvin vähän: kirjan yhdessä tarinassa lapsi (tai lapset?) lähtevät…

Kysytty

Mikä lastenkirja? Olen lukenut joskus 80-luvulla lasten satukirjan, josta muistan vain hyvin vähän: kirjan yhdessä tarinassa lapsi (tai lapset?) lähtevät taikurin matkaan, ja pystyvät syömään hyvin sottaavia hedelmiä ilman ongelmia - kirjassa erityisesti sanotaan, että muuten kyseisen hedelmän syöminen onnistuu vain kylpyammeessa. Keksisiköhän kukaan, mikä kirja mahtaa olla kyseessä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä emme löytäneet vastausta tähän. Tunnistaisiko joku kirjan tämän perusteella?