Mikä kustantamo on julkaissut tai julkaisee Tähtiklassikko-sarjaa ja milloin alettu julkaista?

Kysytty

Mikä kustantamo on julkaissut tai julkaisee Tähtiklassikko-sarjaa ja milloin alettu julkaista?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Martti Pöyhösen teoksen Keräilylehtien hintaopas 2001-2003 (v. 2001) mukaan Tähtiklassikkosarjaa on julkaistu vuosina 1970-1971, yhteensä 17 osaa. Sarjan kustantajana toimi Kuvajulkaisut Oy.