Otsikko
Etsin sarjakuvakirjaa ja sen tekijää, kirja julkaistu ehkä 90-luvulla, kertoo naisen elämästä, tekijä pohjoismaalainen nainen. Kirjassa on kuva jossa äidillä…

Kysytty

Etsin sarjakuvakirjaa ja sen tekijää, kirja julkaistu ehkä 90-luvulla, kertoo naisen elämästä, tekijä pohjoismaalainen nainen. Kirjassa on kuva jossa äidillä ja tyttärellä on lyijypainot hatuissaan, äiti sanoo: "Jos riisut tuon myssyn, äitiparkasi kuolee suruun..jne "

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaipaamasi sarjakuva on Edelfeldt, Inger: Naisen syvin olemus vuodelta 1992