Mikä kirja olisi todella pelottava samantapainen kuin Goosebumb mutta pelottavempi ja kiinnostavampi?

Kysytty

Mikä kirja olisi todella pelottava samantapainen kuin Goosebumb mutta pelottavempi ja kiinnostavampi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kokeile Darren Shanin Friikkisirkusta ja R.L. Stinen Yön makua tai hänen uutta sarjaansa Goosebumps Kauhumaa.