Mikä karkkipussi? Joskus lapsuusaikana vuosina 2003-2009 nimi taisi olla joku hedelmä mix?

Kysytty

Mikä karkkipussi? Joskus lapsuusaikana vuosina 2003-2009 karkeasti arvioiden sai ainakin kaupasta. Nimi taisi olla jokin hedelmä mix tai vastaava ja pussissa taisi olla vihreää ja keltaista. Sisällä oli pehmeitä hyytelömäisiä karkkeja kirkkaita, vihreitä, oransseja, punaisia, colapulloja sekä vaahtopohjaisia punaisia sydämiä. Näitä tuli paljon syötyä, mutta en muista tarkemmin valmistajaa tai nimeä. Valmistetaanko tuota enää ollenkaan en muista ainakaan yli kymmeneen vuoteen nähneeni missään.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti monet herkut katoavat kauppojen hyllyltä. Tuokin pussi kuulostaa kovin tutulta...

Kenties se olisi ollut jokin Fazerin alkuajan Mixeistä tai Cloetta Malacon Lauantaipussi?

Monet blogit ja lehtijutut muistelevat menneitä makuja. Ehkä kaipaamasi löytyy näiltä sivuilta? Esim.

https://www.niihinhetkiin.fi/2021/03/naita-nostalgisia-herkkuja-kaipaan.html

https://focusonfavorites.fi/2014/03/15/menetetyt-tapaukset/

Jospa joku lukija muistaa tämän pussin ja lisää vastauksen kommentteihin.