Teen dia-esitystä salmiakista. Tarvitsisin aiheita ja tietoa salmiakista.

Kysytty

Teen dia-esitystä salmiakista. Tarvitsisin aiheita ja tietoa salmiakista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit hakea salmiakki-aiheisia teoksia Vaski-kirjastojen verkkopalvelussa:

https://vaski.finna.fi/

Valitse etusivulta tarkennettu haku. Kirjoita hakukenttään aiheeksi salmiakki ja valitse viereisestä alasvetovalikosta "Aihe". Voit rajata hakutuloksia oikealla puolella olevista valikoista. Asiasanalla makeiset saat tietoa makeisista laajemminkin.

Vaski-kirjastojen kokoelmissa on ainakin nämä salmiakkiin liittyvät teokset, joista pääset tiedon lähteille:

- Annala, Jukka (2001). Salmiakki

- Jaatinen, Satu (2005). Karkkipäivä : sokerin synnystä makeaan elämään

- Sainio, Ari (2004). Suomalaisia ilmiöitä.