Otsikko
Mikä kappale? Sinun, mun rakkauteni on sinun, siitä voimani saan, nuo tunteet mua niin satuttaa... Olen tämän kerran kuullut ja nyt en löydä sitä mistään…

Kysytty

Mikä kappale? Sinun, mun rakkauteni on sinun, siitä voimani saan, nuo tunteet mua niin satuttaa... Olen tämän kerran kuullut ja nyt en löydä sitä mistään... voiko kukaan auttaa???

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä kukaan ei ole kappaletta tunnistanut. Tuntisiko joku lukijoista sen?

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Olisikohan kyseessä Marilii - Sinun ?