Otsikko
Mikä kappale on kyseessä, siinä lauletaan: "auto kulkee tietä pitkin, kauan sitten itkut itkin.... Ja kuka esittää sen?

Kysytty

Mikä kappale on kyseessä, siinä lauletaan: "auto kulkee tietä pitkin, kauan sitten itkut itkin....
Ja kuka esittää sen?

Vastaus

Vastattu

Välitin kysymyksesi eteenpäin, valtakunnalliselle kirjastoammattilaisten sähköpostilistalle. Palaan asiaan, mikäli joku siellä tietää vastauksen. Vai tietäisiköhän joku palstamme seuraajista kysyjän etsimää kappaletta?