Otsikko
Minkä niminen on musiikkikappale jossa sanat "sydämessä ruusu kukkaan aukeaa"? Ehkä uudempaa suomalaista tuotantoa.

Kysytty

Minkä niminen on musiikkikappale jossa sanat "sydämessä ruusu kukkaan aukeaa"?
Ehkä uudempaa suomalaista tuotantoa.

Vastaus

Vastattu

Välitimme kysymyksesi eteenpäin, valtakunnalliselle kirjastoammattilaisten sähköpostilistalle, ehkä joku kollega jossakin päin Suomea muistaisi kappaleen! Palaamme asiaan mikäli vain saamme sieltä vastauksen. Vai tietäisiköhän joku palvelumme seuraajista kyseistä kappaletta?