Otsikko
Mikä kappale ja esittäjä sanat menee kertosäkeessä "joululaulut raikaa, on joulu täynnä taikaa."

Kysytty

Mikä kappale ja esittäjä sanat menee kertosäkeessä "joululaulut raikaa, on joulu täynnä taikaa."

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä emme saaneet selville kysymääsi joululaulua. Joulun taika tai joulun taikaa -nimisiä levyjä tai lauluja on paljon. Fono-tietokannan kautta löytyy luettelo lauluista. Olisiko joku näistä oikea:

http://www.fono.fi/KappaleHakutulos.aspx?kappale=joulun+taika