Mikä iskelmä (tango) päättyy sanoihin: Tuota(sitä?) aikaa en takaisin saa?

Kysytty

Mikä iskelmä (tango) päättyy sanoihin: Tuota(sitä?) aikaa en takaisin saa?

Vastaus

Vastattu

Voisiko kyseessä olla Taisto Ahlgrenin tunnetuksi tekemä "Elon polkuja", jonka ensimmäinen säkeistö päättyy sanoihin "onnen aikaa en takaisin saa". Laulun sanoitukset ovat Pirkko Ahlgrenin käsialaa.