Millainen perhe Gugi Kokljuschkinilla on?

Kysytty

Haluaisin tietää Gugi Kokljuschkin perheestä, onko hänellä vaimo ja lapsia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Muusikko ja levy-yhtiömies Vasilij ”Gugi” Kokljuschkin kertoi Iltalehden haastattelussa vuonna 2017 olleensa naimisissa vaimonsa kanssa jo 45 vuotta. Hänellä oli tällöin neljä aikuista lasta ja seitsemän lastenlasta.

Lähteet:

Jokinen, Juha Veli 2017: Suomalaisen musiikkibisneksen konkari muistelee 1970-luvun Euroviisuja - "Asemiehet olivat hisseissä konekiväärit tanassa". https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/201706042200185304