Olen koittanut etsiä koko internetin läpi ja kaikilta mahdollisilta musiikkiin liittyviltä hakusivustoilta sanoja kappaleeseen "Vem (When)" jonka esittää…

Kysytty

Hei!

Olen koittanut etsiä koko internetin läpi ja kaikilta mahdollisilta musiikkiin liittyviltä hakusivustoilta sanoja kappaleeseen "Vem (When)" jonka esittää ruotsalainen tanssiorkesteri Ingmar Nordströms.

Voisitteko auttaa jotenkin minua löytämään sanoitukset?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näyttää siltä, että Vem-kappaletta ei ole julkaistu nuottina. Ingmar Nordströmsiltä löytyy vain muutamien kappaleiden nuotinnoksia esim. kokoelmasta Dansbandsklassiker.

Vemin sisältävää levyä ei ollut saatavillani, joten kappaleen tekijätiedot jäivät hämärän peittoon. Vem ei myöskään ole Youtubessa.

Alkuperäinen When voisi olla Paul Evansin ja Jack Reardonin sävellys vuodelta 1958. Youtubessa on siitä mm. nämä versiot: The Kalin Twins: https://www.youtube.com/watch?v=G55yNWCnXTI
Showaddywaddy: https://www.youtube.com/watch?v=n_Nqi89dd0w

Jos tuo on etsitty kappale, siihen löytyvät nuotit ja englanninkieliset sanat ainakin kokoelmasta The New Busker's Fake Book : 1001 All-time Hit Songs (ISBN 0-7119-3750-8).

0 ääntä

Kommentit

Tämä Vem-kappaleen esitys löytyy Spotifysta ja ruotsia osaava saa varmasti ruotsinkielisistä sanoista selvää.
Ingmar Nordströms -yhtyeen cd Saxparty 15, jolla tämä kappale on, näyttää löytyvän Vaasan kaupunginkirjastosta.