Onko Helsingin kirjastoissa mahdollista käyttää Internetyhteyttä, ja mikä on kustannus.

Kysytty

Onko Helsingin kirjastoissa mahdollista käyttää Internetyhteyttä, ja mikä on kustannus.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupungin kirjastoissa voi käyttää Internetiä ilmaiseksi, ainoastaan tulosteet maksavat. Viisi ensimmäistä ovat ilmaisia tulosteita, senjälkeen 1,-/kpl. Kannattaa varata kuitenkin aika etukäteen, varsinkin jos tarvitsee konetta pidemmäksi ajaksi. Helsingin kaikista kirjastoista löytyy Internet-yhteys. Eniten koneita löytyy Kirja-Kaapelista p. 31085000, Viikistä 310 85071, Vuosaaresta 310 85098. Sekä Töölöstä ja Pasilan Pääkirjastosta.