Mihin voi ottaa yhteyttä halutessaan lahjoittaa käytöstä poistuneet yrityksen painatuspaperit (pieni kuva ylälaidassa), vaikka päiväkoteihin piirustuspaperiksi?

Kysytty

Mihin voi ottaa yhteyttä halutessaan lahjoittaa käytöstä poistuneet yrityksen painatuspaperit (pieni kuva ylälaidassa), vaikka päiväkoteihin piirustuspaperiksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Päiväkodit voisivat ilahtua tällaisesta lahjoituksesta. Helsingin kaupungin päivähoidon yhteystiedot löytyvät täältä:

http://www.hel.fi/hki/sosv/fi/P_iv_hoito/Neuvonta+ja+yhteystiedot