Mihin palautan kirjastoautosta lainatut kirjat ja ne jotka olen tilannut muualta?

Kysytty

Mihin palautan kirjastoautosta lainatut kirjat ja ne jotka olen tilannut muualta? Omaan kirjastoon Muurlaan (jonne kirjat toimitettiin) vaiko Saloon joka meidän pääkirjasto?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit palauttaa lainasi mihin Vaski-kirjastoon tahansa, siis myös omaan kirjastoosi Muurlaan.