Mihin on kadonnut erinomainen Sanojen aika?

Kysytty

Mihin on kadonnut erinomainen Sanojen aika?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sanojen aika -kirjailijatietokannan tiedot löytyvät nykyään Kirjasammosta. Artikkelit ja haastattelut löydät Kirjasammon Toimitukselta -osiosta. Artikkelit ovat jaoteltu seuraavien luokkien mukaan: Teos, Kirjailija, Teema.

www.kirjasampo.fi

2 ääntä

Kommentit

Olen todella pettynyt kirjasampo-versioon. Sanojen ajasta saattoi katsoa tiettyyn kirjailijaan liittyvät tiedot helposti. Kirjasammossa ne hukkuvat laajaan selailuhuttuun. Eikö teidän tulisi olla tiedonjärjestämisen ammattilaisia?

ei nää kommentit näy