Otsikko
Mihin myöhästymismaksut maksetaan?

Kysytty

Mihin myöhästymismaksut maksetaan?

Vastaus

Vastattu

Myöhästymismaksun voi maksaa kirjastokorttia tai henkilöllisyyspapereita näyttämällä kirjastojen infotiskeille, kun henkilökunta on paikalla.

Monissa kirjastoissa ei ole enää käteiskassaa, vaan maksut hoidetaan kortilla.

Sakot voi maksaa myös verkkopankkitunnuksilla Helmet-sivuilla. https://www.helmet.fi/fi-FI/Verkkomaksaminen(115033)

3 ääntä

Kommentit

Mihin Helmet kirjastoihin voi myöhästymismaksun maksaa käteisellä?

Jokaisen kirjaston tiedoissa on miten voi maksaa. Etsi ensin aukioloaikoja ja sieltä pääsee joka kirjaston omille sivuille missä kaikenlaista lisätietoa.